torsdag 11. oktober 2012

Nr 1!!

Her kommer en av mine layouter som jeg scrappet på det siste treffet vårt. Ikke ofte jeg scrapper kjæresten, men syntes jeg måtte gjøre det når han kom øverst på pallen... hehe. (Nevner ikke at det var kun de 4 som deltok som oldboys :-) hihi )

Her har jeg testet nye teknikker og kost meg mye. Startet med en kraftkartong som jeg la en stor "flamme"- sjablong over. Dekket med modelpaste og ventet til det tørket. Deretter sprayet jeg hele greie skikkelig svart med Dylusionspray. Når så alt hadde tørket, brukte jeg litt orange og rød spray på min Tim Holtz dabber og dabbet over flammene. Synes det ble en veldig kul effekt. Ellers har jeg pyntet med mye dill fra Prima. Digger den nye Craftsman serien de har kommet med :-) Og så ble det litt farget osteklut med her også. Skikkelig artig å prøve seg frem med litt "klin og klæsj"!!


Litt detaljer:




Dette er mitt bidrag til Scrappaloss sin utfordring hvor månedens tema er oransje.

Tjolahopp - nå er det snart helg igjen!!

3 kommentarer:

Vibeke sa...

WOW - denne var knall!! Jeg digger flammene dine!!:)

Kreativelena sa...

En hærlig og knalltøff LO.
Takk for at du deltar hos ScrappaLoss!

AnneiSkogen sa...

Så TØFF denne var! Utrolig stilig med flammene. Skikkelig maskulin.

Takk for at du deltar hos ScrappaLoss!