søndag 10. februar 2013

Daydream Skissedilla #197


Turkis er en herlig farge og jeg digget å lage denne lo'en med forskjellige nyanser. Masse flotte blomster fra Prima, resin og lightbulb fra Ingvild Bolme sin kolleksjon, og alfabet fra Websters Pages. Splætta litt glimmermist i bakgrunnen også :-) Bildet ble tatt i fjor sommer og jeg kjenner at jeg gleder meg virkelig til sol og varme. Men er vel best å bestille seg en sydentur for å være på den sikre siden...


Dette er mitt bidrag til denne ukas skissedille.

Og så vil jeg gratulere alle fantastiske mødre der ute. Måtte dere ha en herlig dag!!

Klem fra hun som skal dra seg ut og få gått seg en liten søndagstur i vinterland.

5 kommentarer:

Inger sa...

Nydelig LO! Herlig med turkise nyanser....summerfeeling!

Valia Katzaki sa...

So simple yet so beautiful! Teal is my favorite colour!

Sissel sa...

Herlig LO! Turkis er en nydelig farge, ja! :)
Klem

zenevak sa...

Beautiful colours! A soft and fresh page! Just gorgeous!

ScrapArtDesign sa...

Love your tender page! So romantic and sweet! Love the clusters of flowers! Thank you for playing with us @ Skissedilla!