søndag 3. mars 2013

LOVE

Denne lo'en er sterkt inspirert av Finnabair. Synes hun har en diggbar stil :-) Jeg fant frem til en tutorial som var lagt ut på youtube og lekte i vei. Her ble det mange lag på lag med silkepapir, kartong, avispapir og osteklut. Det har blitt malt og mistet i skjønn forening. Veldig artig å leke seg sånn. Det blir definitivt ikke den siste gangen :-)


Litt detaljer:





Jeg deltar med denne på ScrappaLoss sin mars-utfordring.

Scrappelysten er virkelig tilbake her i huset og det er herlig!! Nå er det bare 12 dager igjen til stortreff i Molde og det gledes stort!!! Skal bli så artig å treffe igjen alle de kjekke scrappedamene som kommer på treffene våre!

Nå er det søndagskveld og jeg skal straks se Mr. Selfridges - synes det virker som en herlig serie. Og så er det straks klart for å starte på 12 travle dager på jobb før "husmorsferien" på Bekkevoll Ungdomsskole!

Ha en fin fin søndagskveld :-) 

4 kommentarer:

Randi Elisabeth sa...

Så lekker og flott. Her vare det mye kjekt å studere :) jeg var på kurs med Finnabair i fjor og det var kjempegøy.
herlig når scrappelysten er på plass :) Den er egentlig det her også men....kommer allikevel liksom ikke igang.... vel vel, jeg er da godt igang med forberedelser og pakking til papirfesten neste helg, og DA skal det garantert scrappes :)

Mackan sa...

Snyggt! Antar att den är den här du gjort till månadsutmaningen på Scrappaloss?

Elisabeth Helland sa...

her har du virkelig kost deg ser jeg med både det ene og det andre....lekkert ble det i alle fall... :o) takk for titten

Kreativelena sa...

Den ble jo rålekker. Anna lager utrolig mye flott, så skjønner at du blir inspirert der :-)
Takk for at du deltar hos oss i ScrappaLoss!